niedziela, 3 stycznia 2016

#50

Ten uczuć kiedy mama mówić ty iść wynieść śmieci

Ty mówić ok

Ty wychodzić z mieszkanie

Korytarz być ciemno

Ty iść do zsyp

Ty otwierać drzwi

Za drzwi stać pedofil morderca

Ty bać

Ty wskakiwać do zsyp

Ty jechać zjeżdżalnia

Ty spadać na beton

Ty mieć złamana czaszka

Ty umierać

2 komentarze:

  1. Ten uczuć kiedy ksiądz być twój ziom

    Ty wbijać na zakrystia podpisać książeczka do bierzmowanie

    Ksiądz mówić ty "siema"

    Mohery mieć zazdro

    Hipsta słeg

    OdpowiedzUsuń

Jeśli przeczytałeś/aś ten post, zostaw komentarz! Chcę po prostu wiedzieć czy ktoś to czyta, czy wejścia są tylko od zagubionych w internetach xd

Informujcie też o nowych postach na waszych blogach!

Wgl to piszcie co chcecie, będzie ciekawiej xD