sobota, 23 kwietnia 2016

#106

Ten uczuć kiedy ty być leniwy

Ty nie chcieć się zakładać email

Ty chcieć założyć konto na nasza klasa

Ty używać przypadkowy email

Przypadkowy email istnieć na prawdę

Właściciel przypadkowy email widzieć wszystkie ty wiadomości

Właściciel przypadkowy email być śmieszek

Właściciel przypadkowy email usuwać ty konto

Ty mieć depresja



Weszłam dzisiaj na pocztę i zobaczyłam wiadomości z nk. Niby nic, ale przypomniałam sobie, że przecież ja nie mam konta na naszej klasie, a więc skąd to się wzięło? ILLUMINATI. Ok możliwe, że illuminati założyli mi konto na nk, ale kiedy zobaczyłam imię Daria to zaczęłam się zastanawiać na czyim emailu ja jestem zalogowana i jak się tam włamałam xD POZDRAWIAM DARIĘ ROZMIAREK.
Masz szczęście, że nie jestem chamska i nie zmienię ci hasła, ale radzę zmienić email w trybie natychmiastowym, bo nieczęsto piszę karniaki, ale jak już piszę to są nieobliczalne jak pierwiastek z dwóch.

P.S. Dzięki za poinformowanie mnie o urodzinach Aleksandry Nowak i Patricka Sawickiego. Nie znam was ale hepi bersdej ...ju i wypiję za wasze zdrowie. Soczek oczywiście. Z procentami. 100% zagęszczonego soku.


2 komentarze:

  1. Ja ostatnio na szkolnym komputerze znalazłam otwartego gmaila i poczytałam sobie wiadomości :D Kolega jak to zobaczył, zaraz się sam dorwał i powysyłał ciekawe wiadomości...
    Zalecana ostrożność :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jedyne co jest od tego gorsze to to, że mam Facebooka na emaila mojej mamy i wszystko co znajomi do mnie piszą przychodzi jej na pocztę xD

      Usuń

Jeśli przeczytałeś/aś ten post, zostaw komentarz! Chcę po prostu wiedzieć czy ktoś to czyta, czy wejścia są tylko od zagubionych w internetach xd

Informujcie też o nowych postach na waszych blogach!

Wgl to piszcie co chcecie, będzie ciekawiej xD