niedziela, 26 czerwca 2016

#130

Ten uczuć kiedy być upał

Ty być na zakupy w biedronka

Ty otwierać lodówka

Ty cieszyć w lodówka być chłodno

Ty zamykać lodówka

Ty być gorąco

Ty otwierać lodówka

Ty wchodzić do lodówka

Ty śmiać ty być Elsa

Ty lepić Olaf

Lodówka zamrozić ty

Ty być Olaf

Ty być w lód

Ty być skamielina w muzeum za 467532 lat




+ WIELKIE DZIĘKI ZA TE 11 OBS, KOMENTARZE I WGL, NAWET NIE WIECIE JAKI MAM ZACIESZ (CHOCIAŻ TEN CAPS JEST WYSTARCZAJĄCO WYMOWNY) ❤💕💞 KOCHAM WAS

6 komentarzy:

  1. LUDU, ŚNIŁ MI SIĘ MECZ POLSKA - PORTUGALIA xD A więc *Uwaga! Może zawierać spoilery!* mecz był bardzo przyprawiający o zawał serca i było dużo prawie bramek, ale skończył się bez gola (to było bardzo dziwne, bo Ronaldo przestrzelił kiedy miał dobrą okazję WTF) jednak później była dogrywka i w drugiej połowie dogrywki *dam dam dam* Portugalia strzeliła gola (i to nie był Ronaldo - chyba brał lekcje u Milika przed tym meczem) a to było już pod koniec dogrywki więc Polska nie zdążyła wyrównać. Było 1:0 dla Portugalii. Tak, śnił mi się dosłownie cały mecz xD Na szczęście to był tylko sen bo tak być nie może XD I mam nadzieję, że nie proroczy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm jak tak teraz na to patrzę to nawet w jakichś 70% to był sen proroczy. Polska przegrała, podczas meczu miałam jakieś stadium przedzawałowe, Ronaldo nie strzelił gola (a miał okazję!) tylko ktoś inny. Przepraszam za spoilery ;-;

      Kto chce przepowiednię od wróżbitki Liseł? 😂

      Usuń
  2. Alternatywne zakończenie #1
    Ty być wyjęty z lodówki.
    Ty być Kapitan Steven Rogers

    Alternatywne zakończenie #2
    Ty rozmrażają psychole
    Ty dostać metalowe ramię
    Ty zostać Zimowy Żołnierz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tobie tylko Avengersi w głowie XD

      Usuń
    2. Tak. Prawda. Nie kłamie. Chociaż ostatnio ich zdradziłam, bo w Auchan była promocja i za 18zł była koszula nocna z Batman vs. Superman i ja kupiłam.

      Usuń
  3. O tak, dzisiaj taka lodówka bardzo by mi się przydała. Ciul, najwyżej będę skamieniną. Masz pożyczyć? :D

    OdpowiedzUsuń

Jeśli przeczytałeś/aś ten post, zostaw komentarz! Chcę po prostu wiedzieć czy ktoś to czyta, czy wejścia są tylko od zagubionych w internetach xd

Informujcie też o nowych postach na waszych blogach!

Wgl to piszcie co chcecie, będzie ciekawiej xD